sjukis

nu är jag sjuk igen.. en vecka feber, en vecka frisk och nu är jag sjuk igen. var ligger rättvisan i detta?
och jag är så rädd för att jag ska komma in i en sådan negativ persiod igen. sedan jag fick feber tror jag inte att jag har varit sjukt sedan efter bulgarien i somras! och för er som känner mej vet att jag alltid alltid typ var förkyld innan. och det jobbiga är att varje gång jag är förkyld får jag bihålsinflammation. och det gör ONT. och idag har jag typ inte sovit någonting. skönt att min älskade pojkvän tar hand om mig alla fall. och håller om mig så det blir lite lättare att somna :) puss på dig. och idag ska han skippa träningen för han skadade sig igår så nu kommer han snart hem. hela eftermiddagen tillsammans. blir nog sova. men oo vad jag älskar att ligga när dig.
nu ska jag bada igen och vänta på Jonatan.

Malin, du är guld värd. älskar dig.

elin.- pust pust. det finns dom som har det värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0