Tankar.

Jag spränger huvudet med ljuvlig musik.
Musik om dig & mig
vår kärleksskiva

Bortglömda minnen får liv igen
Låten som jag spelade i början
Som får mig att tänka på oss,
våra första dagar
Jag minns den tiden
hur lycklig jag var
med samtidigt rädd för hur det skulle bli
Jag trodde allt skulle rinna ut i sanden ett tag
du skulle flytta, mil bort, jag var kvar
Om några dagar har vi varit tillsammans i ett halvår
6 månader som inte går att beskriva annat än
u n d e r b a r a


Du låter mig, försiktigt blomma ut.
en liten sekund
en kyss mot din mun
som en natt drar sig mot dörr'n.
Lova att du aldrig glömmer mig.

Jag glömmer aldrig dig.
Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0