Det är bara tomt.

Jag o älskling

Har haft världens bästa jullov..
Och jag ville aldrig att det skulle ta slut.
Det är så jobbigt att vara utan dig, när man vet hur underbart det är att vara med dig.

Jag hatar att säga hejdå, att behöva lämna dig. Att se dig försvinna allt längre bort från mig. 
Jag hatar att du inte finns nära mig alltid, att jag måste vänta på dina varma kramar, dina mjuka pussar och ditt förtrollande leende.
Jag hatar att inte bara kunna åka till dig om jag bråkat med någon, är ledsen eller bara behöver dig.
Snälla, gör så den här terminen går fort, för sen är jag fri från måsten.

Den perfekta.
Det är killen som säger ''älskling'' till dig och
inte''sexy'' när ni har slutat ert samtal. Det är han som stannar
vaken för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han
som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink och med
håret rufsigt. Han som tar din hand när ni är med vänner och han
som säger till dig hur lycklig han är att du är hans. han som säger
till sina vänner: ''Hon är den rätta...''
Pssst, jag har honom :)

"And I hope you are the one I share my life with
And I wish that you could be the one I die with
And I pray in you’re the one I build my home with
I hope I love you all my life"

Det finns ingen som dig Jonatan, ingen lika underbar, romantisk, perfekt som vad du är.
Jag älskar dig

Elin.-Tell me that you won't let go of me.
And the tears come streaming down your face
Jag mår inte bra.

Kommentarer
Postat av: sess

jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden ibland, tiden då det va du och jag, tiden när dne första jag ringde till var till dig, tiden då jag visste att det skulle vara du och jag, vänner hela livet, minnet av det glider bara mer och mer ifrån mig. Så vill jag inte ha det, jag skanar dig, ibland så det gör ont. Och när jag tänker efter så älskar jag dig fortfarnade, det är för att det vi hade va äkta vänskap.

2007-01-09 @ 00:11:43
URL: http://sarahdahlberg.blogg.se
Postat av: sess

Jag strycker hade, och skriver har, för i mina ögon är du fortfarande min vän, jag ska banne mig börja ringa sönder din telefon, för nu ska jag träffa dig =)

2007-01-09 @ 00:13:03
Postat av: Anonym

elin e så fin på den bilden/hemlig beundare

2007-01-10 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0