det är så det är.

Det är inte så att jag inte känner att jag har något att åka hem till.
för det har jag.
min underbara familj. världens bästa vänner.
Men det är jobbigt att känna sig så delad.
för även om det på ett sätt är skönt att åka hem.
så blir lgh i huskvarna bara mer och mer mitt hem det också.
och även fast jag har många betydelsefulla personer här hemma
så är det jobbigt att leva i en vardag utan en av de personerna som betyder mest.
En del av mitt hjärta finns där. hos honom.

men helgen har varit kanon! i fredags var det massa massa städ. men vi lyckades bra jag o jonatan även om det typ bara var jag som städade, o jonatan gick o plockade lite ;)
o lördags var nästan hela familjen andersson uppe o hälsade på plus tre av jonatans kusiner så det var fullt hus må jag säga. o massa bad på rosenlundsbadet. :) goingar!


imorgon är det skola igen. fast det känns konstigt med skolan nu. man åker dit o har typ en lektion sen åker man hem igen. knep. men ändå ganska skönt =)

jag längtar till fredag .
jag älskar dig jonatan.

Elin.- alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0