det är vinter nu

och ack vad det är tråkigt. minus tretton ute. det är sjukt mycket för mycket minus ni vet.
jag är sommar. vill ha många plus och stekande sol. så sommar, kom kom kom. jag längtar efter dej.

Och nu är jag så sjukt trött och vill bara sooova. men det känns som miljoner saker ska göras innan det och det är ännu jobbigare. o jag måste packa för imorgon åker jag till Jonatan. :):)
får inte får inte får inte glömma badkläder. Inte en gång till i BH o shorts. haha.
allas blickar mot mej. nejtack.'

B l ä
har städat hela eftermiddagen och imorgon blir det ännu mer städa lägenhet.
P u s t
och mitt rum ser ut som skit.
och jag har gjort sliiingor idag. typ kul.

kossan, I  miss you.
so long babes.
Puss o Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0