Pust

I veckan har min älskling varit krasslig med förkylning och ont i halsen o så ni vet.
o då sa jag till honom att jag också ville vara sjuk. för det är så skönt o slippa skolan o bara ligga hemma.
Nu sitter jag här med 39 graders feber, sprängande huvudvärk och hosta och får äta upp mina ord. det är inte alls kul.
fryser jag inte så håller jag på att svettas ihjäl.
Så förlåt Gud, ditt straff är väl egentligen rättvist, men var du tvungen att ge mej feber?
Jag har aldrig feber, jag minns inte ens sist jag hade det. blä.
måste ändå försöka gå på första lektionen imorgon för jag missar den på fredag när jag är hos älsk.
men jag orkar inte, o det har inte blivit något pluggande heller. jävla geografi.
nej, nu ska jag gå ner o lägga mig i soffan med glass o landskamp.
för venezuela ska väl inte vara så svårt, trots laget vi ställer upp med? vem är du?

jag vill ha min älskling här. så kunde vi kanske vara sjuka tillsammans.
men jag måstemåste vara frisk till torsdag! hör du det Gud?!

Göteborg vara alla fall mysigt :) Alltid lika god mat och hunden var sjukt söt. även om den kissade inne typ tre gånger. hehe. jag vill ha en hund.

Elin.- det blåser ute hööru


Kommentarer
Postat av: GUD

DU KOMMER ICKE ATT VARA SJUK PÅ TORSDAG.
DET TROR JAG INTE DIN POJKVÄN VILL.
OCH KOM IHÅG VAD JAG SAGT.

2007-01-14 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0