För jag vore ingenting-

om du inte fanns.

Sitter hemma hos min Jonatan och det är förfest där nere. men lugnt för min del. Jag o Jonatan ska mysa med film o glass när dom andra åkt.

Vill bara skrika ut hur kär jag är. Hur mycket min älskade betyder för mig.
Jag är beroende av hans kärlek. Och jag älskar honom, på ett sätt jag aldrig älskat förut.


Vill alltid känna dina armar runt mig.
Jag älskar att se din hand sträcka sig efter min.

Jag är lycklig. Det finaste är att älska någon som älskar tillbaka.

Kommentarer
Postat av: systeryster

ah men så pluttinuttigt :( ingenting om att du saknar oss ;/ nehenenne, :> haha! vi saknar dig iaf skitunge. Skönt att du e glad ;b ses imorn! ÄLSKAR DIG, syskonkärlek hallå? :)

2007-07-07 @ 23:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0