Listen.

Första gången på länge jag har tid och skriva på riktigt.
Min älskling åkte upp till Jönköping nu för träningsläger. kommer hem på måndag. vilket betyder att jag får sova ensam en natt i lägenheten. usch.
Har alla fall fått gjort mycket idag, känns bra. Gett blod, köpt ny cykel :), cykla till jobbet varje dag är det som gäller, måste bli lite mer hälsosam! haha. o sen har jag börjat packa ihop mitt rum. mitt alldeles egna rum sen 17 år tillbaka. Där jag lekt, gråtit, skrattat, myst, tjurat, och tusen saker till. Känns lite tungt.
Haft en mysig kväll med mamma o pappa. Kollat på Dreamgirls. underbar film!

Är så sjukt arg på detta tråkiga väder! förstört sommaren. Jag o Jonatan som bestämt massor med saker vi skulle göra, men som vädret satt stopp för. Som tur är finns det veckor kvar, men frågan är om dom blir så mycket bättre.

Åker upp till Jönköping på söndag, börjar jobba på måndag. massor med saker som ska med :)
Känns dock som vissa tror att jag ska flytta till andra sidan jordklotet?!

Funderar på om jag ska gå o lägga mej nu. i min kalla säng. Ensamt o vakna när det inte är någon där. är ju van vid att bara gny till lite så håller varma armar om mig.

Var i Båstad i tisdags med min älskade, underbart mysigt och ett perfekt slut på vår ledighet tillsammans :)

     

igår köpte jag ny klocka förresten, värsta kapet o så jävla nöjd jag är :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0