Regn :(

Eftersom baboo o stoofi är på träning. o det ösregnar ute. disk väntar. och jag har jobbat klart. så tänkte jag skriva lite om min lördag :)
Vid tolv åkte vi in till stan, Jag och Lina fixade presenterna till Malin o Frida. tacka oss! sen vid två var jag ute o seglade med pappa, olly o pappas kusin. och typ femtio till. bilder på detta kommer en annan dag. det var skitkul, tråkigt att det var lite blåsigt bara!
Sen var det hem o fixa sig i ordning för kvällen. som började med födelsedagsmiddag hemma hos Malin för henne och Frida. :) Jävligt kul var det förutom att stackars Lina o jag fick all rök på oss? haha. men elin fixar!!
Sjöng singstar på mitt nya rosa playstation! så jävla kul, även om det blev värre o värre ju längre kvällen gick ;).
bussfärd in till stan där fykell o co hoppar på! i stan försvann tjejerna, eller jag. Träffade Jonatans bror fredrik o lite av den släkten :) godingar! sen va jag med killarna :) efter ett tag där drar linus med mej till caféet och sen sprang vi runt lite hit o dit o in på heat o slutade på moon där vi dansade som fan!! haha. med jävlar vad vi lyste :)
Inne på caféet träffade jag på tjejerna igen o fick mej en syn på mr.L. haha ;)
men tack linus för en grymt kul kväll!
tack frida o malin för mysig middag!
o tack lina o sabbe för bästa sångsällskapet ;)

va sjukt seg idag på jobbet men snart ska jag sova o sen börjar jag inte förräns två imorgon :)
Trivs mktbra med mitt jobb också :) älskar mina tanter o gubbar! haha

Puss på min älskling!

Kommentarer
Postat av: petra

du måste höra av dig när du kommer till halmstad nästa gång!

2007-07-24 @ 21:34:11
URL: http://www.ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0