summer.

Lite bilder från min sommar hittills.

      

.Fisken som jag typ fångade. haha jävligt nära alla fall. jag kastade o kände hur det ryckte lite. sen kastade tomas på samma plats o fick fiskfan. haha
.Sötnos kossan i Torupstrakterna, numera min kossa. kolla ögat! söööt
.Världens sötaste Matilda med världens sötaste valp :)


   

.mysdag hos alex med frida o jonatan o kattungen som vi bytte namn på ett antal gånger, vad blev det?
.tackkorten är fixade och ivägskickade :)
.ica i hylte har sjukt stora vattenmeloner!! haha


   

.sommarens första after beach, med bl.a mina goingar kim o steffe :)
.Duojag på scenen, självklart!
.sista bilden talar för sig själv :) baboo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0