Balen! :)

En av dom bästa kvällarna i mitt liv!! så sjukt underbart! det enda som fattades var min underbara pojkvän!
som jag för den delen saknar galet mycket. men om mindre än två veckor så har han uppehåll från fotbollen. ska bli den bästa sommaren någonsin!

tråkigt att jag inte har några bilder att lägga in! men det kommer :)
så himla många fina och uppklädda människor :) inte varje dag man ser det.
blev promenad från fina laxen till sannarp klockan sex imorse. satt utanför okq8 o väntade på att nissen där skulle öppna. sen köptes det choklad av mej. chips o öl av andra ;) haha!
promenad vidare till skolan där vi besviket möts av en tråkig frukost!! en tråkig fralla och en liten typ merförpackning med dricka! sabbes underbara mamma kom o hämtade oss o körde hem oss. har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. sov till klockan sex idag o jag är fortfarande så sjukt trött.
duscha nu, lär ta ett tag med tanke på att spray som finns där. haha!

saknar min jonatan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0