bästa dagen!

Det finns så mycket att skriva om studenten att man inte vet var man ska börja.
lätt en av de bästa dagarna i mitt liv och jag vet att så många håller med mig.
imorgon är det en vecka sedan. jag vill bara uppleva den där lyckan om o om igen. så underbar känsla.
började hemma hos Monica med champagnefrukost för hela klassen, sedan gemensam promenad till skolan. så jävla underbart o klassen hade så sjukt kul. väl i skolan skulle vi fotograferas o så. det var redan varmt o klockan var typ nio. stackars killar som hade kostym på sej. varmt!
alla skrev i varandras mössor o stämningen var så sjukt underbar!! alla var glada o fulla. haha
sen var det samling i galaxen. mycket mycket skrik. o det bästa vara när rektorn förklarar alla för studenter o mössorna åker på! obeskrivlig! jag o soffis hade sjukt kul o skrattade åt det mesta! sen fick vi våra betyg o en vänta på att få springa ut! lite tråkigt att vi typ sprang ut sist. haha. menmen. väl ute väntade familjen o farmor blev lite blommor o gosedjur =) sen åkte vi vagn, vilket var det roligaste jag varit med om. sånt jävla liv o så många underbara människor som tutade o vinkade =) sen tågade vi från slottsparken, ( det ledet var det ingen ordning på;) hahaha ) till norre katts park. där väntade hela tjocka släkten o många från jonatans släkt. fick sjukt mycket blommor o gosedjur o även en ananas av mina kära kusin o flickvän :) haha. träffade jonatan också :) pusspusspuss. sen kom tomas o grattade honom o så :) underbart var att jonatan följde med mej hem :) åkte cab hem med kusinen, galetgalet var det, men sjukt kul! så mycket folk som kom o ku att se allihopa =) sen åkte jonatan hem o det var presentöppnande! så himla mycket fint, fick inte en enda grej som jag aldrig kommer använda eller bara blev lite halvglad för! :)
ut på förfest till sofia, här fick man upp promillehalten lite igen! ;) promenad till paradiset där sista studentfesten var! var väl ok. blev bättre när min älskling kom ut till tylösand :)

jobbigt var att jonatan skulle hem halv åtta på lördagen. att man inte träffade alla man ville i norre katts park. o att man aldrig kommer uppleva det här igen! så underbart det var!!!

ska göra mig i iordning nu. Jonatan har match o robin hämtar mej snart hoppas jag! nu är det en vecka kvar till jonatan uppehåll o det ska blir så sjukt kul!!
en annan riktigt riktigt kul grej är att mamma äntligen hittat lägenhet! så nu har jag två lägenheter i stan, hamngatan o strandgatan! ganska gött ja :)

det är över nu.

Kommentarer
Postat av: www.ppetraa.blogg.se

håller med dig elin, det var fan bästa dagen i ens liv!

2007-06-21 @ 10:51:03
Postat av: www.ppetraa.blogg.se

håller med dig elin, det var fan bästa dagen i ens liv!

2007-06-21 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0