nervositet

Tjoho :)
är så sjukt nervös inför imorgon!! somnade i soffan innan så förhoppningsvis ska det inte bli alltför jobbigt att somna ikväll. så sjukt svårt o skriva med naglarna förresten ;)

men känner mej ändå redo för morgondagen. allt är fixat, det ända problemet är att det kommer bli stressigt så in i. men whatever.
igår fick vi privatlektion i dans av fridas mamma :) jag linus steffe frida micke o lovisa. så sjukt kul.
valsen är inga problem men fox trott. men tycker jag o linus klarade det jävligt bra mot slutet kunde till o me kolla upp ;) det svåra blir när man har alkohol o kroppen o hur det då ska gå för lilla stefan är ett större problem ;) tur du har frida ;) hehe. menmen vem vet, kanske vågar vi oss på en snurr också linus ;) usch röda mattan imorgon o när vi ska gå av bilen. kommer typ skaka. tur man har någon o luta sej mot. vet allt hur jag ska sitta också så de e skönt :) de gjorde ni bra!! hehe.
o fotografen är också fixad! vi kommer vara så fina :) synd bara att min babe inte är där o kollar!!!
vill bara att det ska bli morgondag nu. nu. nu.
ska njuta till tusen av dagen imorgon, inte varje dag man blir så ompysslad :)
nästa gång blir bröllopet älskling :)
ser fram emot morgondagen, middag, dans o efterfest. vilken jävla fest :D tjohoooooo

elin.- miss you babe.
älskar min jonatan :) såklart

Kommentarer
Postat av: Emma

Du var super fin Elin :) Sikken härlig klänning...

2007-06-03 @ 19:42:15
URL: http://www.emmanorback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0