tillbaka

till halmstad.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra. jag är inte trött. klockan är halv elva snart.
jag har inget att se fram emot med att gå o lägga mej. min älskling befinner ju sej ett antal mil från mej.
jag vill att det ska bli torsdag. som fan.
 o smart som jag är trodde jag att midsommar var på lördag? vad jag nu fått det ifrån.
så blir lite ändrade planer nu. men det löser sej.

nu vill jag bara se lägenheten i stan. blir inte bättre av att mamma pratar om den stup i kvarten o gör mig ännu mera nyfiken! glad att det löst sig där i alla fall.

kanske kryper ner i sängen alla fall. ringer min babe o hittar nåt på tv. med tanke på att jag vaknade kvart över sex imorse borde det inte vara så svårt att somna. tack vare detta har jag mått illa hela dagen o typ fått i mig två mackor. bli inte arg älskling.

känner att det var längesen jag umgicks med vissa nu. att jag saknar vissa väldigt mycket.
kossan du ligger i topp. miss you

elin.- sommar som fan. o jag o min älskling ska ha den bästa sommaren ever!
weeeeeeeeeeei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0