Utan dina andetag.

Så underbar låt.

Imorgon kommer dagen som jag väntat på i så många år. tolv långa skolår är slut. jag är fri att göra vad jag vill med min framtid.
idag gjorde vi i ordning vagnen. och ja, vi kommer att synas :) och jag o tessan pratade om att den här dagen har vi väntat på mer än någon annan dag, sett fram emot den mer än något annat. på lördag vad gör vi då?
jag har sett förbi dom tankarna innan. men mina skolår har varit slitsamma men dock så underbara.
jag har fått vänner för livet.
jag delar så många minnen med så många fina människor.
tanken att vi inte kommer träffas ofta sen, skrämmer mig.

som jag och stefan på efterfesten efter balen. fulla o slitna, det var dom sista låtarna.
" Nu dansar vi som vi alltid gjorde när vi var små"
så många år o ännu mer minnen.
vissa av er är en del av min uppväxt med minnen som aldrig kommer försvinna.

Om två timmar är min finaste bara 3,5 mil ifrån mig. kanske 4. och det kanske låter konstigt men det känns så sjukt bra, även om jag inte får se honom förrän imorgon, o då kommer jag kasta mig i dina armar!
"Och färglös som en tår blir jag utan dina andetag"

Elin.- Lycklig?, frånsett en sak har jag nog aldrig varit så här lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0