Bästa helgen


Ja, det var precis lika roligt som alltid. och lika sorgligt att säga hejdå.
Fredagen va mysig, kul o träffa Jonatans familj igen :) Lördagen kollade vi på fotboll o sen var det 19-årsfest för Malin, riktigt riktigt rolig kväll o sjukt kul o va ute med Jonatan! inget bråk här inte! Söndagen var ganska segstartad. haha. men fortsatte till abborrhult o sen hem igen med min älskling :)
Men fick alla fall en kväll/natt extra. så lite kan göra så mycket.
det känns alltid lika ensamt och tomt honey.
Men ikväll är det studentfest, jorden runt, och måste säga att jag o sofie inte riktigt passar in med vädret. det känns som det kommer bli en kall kväll.
men först lite saker att fixa. mest hänger det på en sak. jag räknar inte med ett ja, men det hade gett mig så sjukt mycket att se fram emot.

pappa som fixat sommardäck. och det snöar. fyfan va väder. sommar ska de vaaa!!

Den bästa helgen sen riktigt länge. jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0