JAA :)


Om en timme går jag till bussen. åker in till stan. går till statitonen och se mitt
älskade (ibland hatade) gula tåg närma sig MIG!!! Fan va underbart det är att för en gångs skull få vänta på någon, hämta någon. Att inte vara den personen som åker ifrån någon. detta ska jag leva på länge.
och det känns som om även vädret är på samma humör som jag idag. solen lyser och det är en riktigt mysig vårdag! blå blå himmel, jag älskar dig
idag älskar jag hela världen.

och i förrgår när det var nästan lika fint väder tog jag en långpromenad. gick till mitt älskade tylösand. sprang på stranden, log som aldrig förr. Jag älskar havet, stranden - det bästa med halmstad. helt sjukt underbar känsla! nu vill jag ha sommar! typiskt att kim o stefan ringer preeecis när jag kommit hem o frågar om jag ska med ut till tylösand o ta en promenix. tidigare nästa gång hörrni :)

igår var en mysig dag! Hade "deeptalk" med min kossamukim och solade med malin.

Elin.- P e r f e k t .
image15

Kommentarer
Postat av: hanna

härliga bilder!

2007-03-16 @ 21:43:57
URL: http://milon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0