Jag behöver dig.

Varenda millimeter av min kropp skriker efter dig.
Jag skulle ge vad som helst för att ha dig här nu.
Få ligga bredvid dig, tätt intill och känna din värme.
Egentligen vill jag bara lägga mig ner och sova tills du kommer hem.
För jag orkar inte riktigt det här utan dig.
Saknaden spränger i mig, varenda minut är du i mina tankar.
Jag behöver någon som torkar mina tårar.
Någon som kramar mig hårt när jag vaknar om nätterna.
Jag behöver din trygghet.
Jag behöver dig.
Jonatan

Säg aldrig mer att det kommer bli bra.
För den tiden är förbi.
Det kommer aldrig bli bra igen.
Jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

Elin.- Making plans just to stop the aching


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman, jag vill torka dina tårar.

2007-03-12 @ 02:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0