LÄNGTA!

Tror nog faktiskt INGENTING kan förstöra mitt sjukt bra humör just nu!
Studiedagen var underbar! Sov över med alex o vi hade riktigt mys. haltalotta ;)
Massa glass o prat, precis som det ska vara.
Idag har jag jobbat sista gången denna veckan, vilket betyder att det inte finns något ivägen för alla saker jag längtar till nu. kan inte bli bättre.
Inatt kommer min älskling hem o då ska han ringa. underbaaaaaaaaaar!
Imorgon är det äntligen dags för Grey's som grädden på moset är det DUBBELAVSNITT o jag får sällskap av en riktigt going (Sofie) som även ska sova här sen :D
Torsdag en lektion, finns inte mycket mer o säga, en natt kvar weho!
FREDAG efter elva jävligt långa dagar är det dags för mig att kasta mig i famnen på min man, äntligen säger jag bara. den dagen kommer jag sväva , no matter what! :)
Lördag partaj o får jag som jag vill så blir det en riktigt riktigt bra kväll med min älskling o massor av vänner!
o sen får man vakna upp bredvid Sveriges heting nummer ETT hela helgen.

och dom tankarna tränger vi bort nu. orkar inte mer. orkar inte blir nerdragen.
hoppet finns fortfarande!

ELIN.- HELLO SUNSHINE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0