Värme :)

 
Så underbart väder nu. Vill inte att det här ska försvinna.
Låg ute o degade på altanen när en flåsande malin ringer, hon är ute o springer. tittar inom o väcker mitt dåliga samvete så det var på med träningskläderna o så tog jag en runda jag med. sjukt nöjd :) haha.

Har typ tusen saker att göra i skolan nu. O varje uppgift är till råga på allt en stor uppgift/prov så det är mycket som fan nu. tynger ner en hela tiden. jävla lärare som ska lägga allting samtidigt!
ser knappt fram emot påsklovet längre, känns mest som det måste pluggas hela tiden o det är inte kul att ha massa skitsaker o tänka på när det är lov :(
menmen, två prov innan lovet o tänka på först.

Blir nog grillning ikväll + fotboll, för den tänker jag inte missa. Så pizza o grill på stranden o sen hem o kolla fotboll. underbart!! :)

Tiden går långsamt när man väntar.
men nu ska jag hoppa in i duschen, för nu börjar det bli kallt!
Elin.- många gömda tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0