Ensamt

Min älskling har åkt till Jönköping. Så just nu känns det ganska ensamt.
att gå o lägga sig i en kall säng. men får kanske sova ut nu.
imorse var det varmt som fan. haha
 ska bara vara hemma denna veckan o ta det lugnt. skönt!
o imorgon blir det pizza o film med pappa o olly.
om det nu blir någon pizza för min del.

har haft en kanonmysig helg.
 igår vaknade jag med världens underbaraste. sen åkte jag hem för att hämta upp mina kusiner så begav vi oss till badhuset! haha inte ofta har anledning att åka dit o slänga sej i vattnet. haha. sen på kvällen var jag o Jonatan på bio, såg 1408, ingen höjdare men det var hur mysigt som helst! soffa o allt ju =)
sen idag var vi ute o gick i det fina vädret, dock kom vi inte dit vi ville men vad gjorde det, haha.
o eftersom det är Fars Dag fick det bli en fika hos pappi.
sen åkte vi hem till jonatan o tog det lugnt. och imponerades av hasses nya huggarbyxor. haha

ska sova jävligt länge imorgon, så länge det går alla fall! :)
saknar dig älskling. smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0