Tjolahopp babes!

Har faktiskt en riktigt bra kväll! För en gångs skull kunde jag sova ut lite, de va skönt. o sen försvann det några timmar o sen va jag med alex o antonia på stan, dom skulle till Norge imorgon :(
sen har kvällen gått som bara den!
har varit o handlat med mammi o fixat lite fint o sen färgat håret.
men damn va mörkt det blev.
sexigt. yeeah babe. haha

det enda som fattas är min baboo. som har en peskväll. tack godegud att inte jag är där då. haha
saknar honom.
har fixat lite till i mitt rum nu, supernöjd :)
o imorgon ska jag bara storsats köttbullar! mums :)
o sen på kvällen blir det harrys popquiz med pappa o björn ska förmodligen med :)
60-tal är väl inte min grej men det är däremot cidern :)

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0