Kreta!

En så himla underbar och välbehövlig vecka!! Skönt att få känna lite värme. hade 28 grader och klarblå himmel varje dag! o lite shopping hann vi med också! O nu sitter man här hemma i kylan o längtar bara tillbaka!

Och sen har vi ju det här mysteriet med grekerna. antingen suger dom på engelska,eller så är dom sjukt blyga.
för alla (nästan) jävla killar där nere glodde som om dom aldrig sett en tjej innna. men som sa inte ett ljud.
förutom den gången när jag låg själv, för mamma o olly va o badade o det kom fram en grek till mej. jag fattade inte ett ord av vad han sa. så till slut var det bara, Sorry, I don't understand you, -Do you speak English? - NO!!!
hahaha

Nu är man uppe i Jönköping igen o myser med min gulleplutt, numera blekfisen, som jag saknat.

Skönt o känna sig lite brun o fin men fan att typ allt fjällar bort.
solariet, here I come!

Tack underbara mamma för en härlig vecka. älskar dig!!

bilder kommer sen när jag laddat kameran. förhoppningvis i år. haha

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej gumman!Va kul att det blev en bra vecka =) just idag har jag ingen bra dag, rastlös och ensam... hemlängtan också för den delen. Men snart komme rjag ju hem, 2½ vecka kvar - hej va tiden går. vad gör du nu då? saknar dig!! puss å kram

2007-10-14 @ 16:54:49
Postat av: petra

gud va bra att du haft det bra gumman, jag hade bästa veckan i mitt liv i turkland. vill bara tillbaka!!!! det är så kallt är i svergie.. ash då. hoppas allt är bra med dig pusspuss

2007-10-15 @ 10:19:02
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0