min J

Jag vill ändra inställning till den här dagen. nu, tack.

känns som mitt liv inte alls går som planerat.
jag vill ha det på andra sätt som inte går.
fan.

nu åkte min jonatan hem också. fast bara till torup.
så är det något så är han bara 20 minuter ifrån mig.
fast jag saknar dig redan.
alldeles för mycket,
men det är inte konstigt egentligen.
för du är för bra för att vara sann.
du är en på tusenmiljoner.
jag älskar dig

men ikväll är det Lasse, och det va längesen jag såg honom.
så nu måste jag bli glad.
verkligen, för jag älskar ju faktiskt hans musik.
rockens kung.

Kommentarer
Postat av: petra

hur var konserten? pussssss

2007-11-06 @ 10:28:17
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0