Vill tillbaka till värmen.

Tråkigt att sitta här hemma o bara se färgen försvinna. så idag ska jag göra något av dagen och åka in till stan o fixa lånekort, o klacka om mina stövlar. o kanske kolla på en väst. om jag e snäll. pärlaffären med ?:)

fick värsta bra starten på dagen idag! Jonatan kommer in o säger att jag har fått brev, från Matilda, min Sötnos!! längtar dit nu!

ska lägga in lite kort nu tänkte jag, se o njut! :)

   

. där ser man landningsbanan
. mammi o olly utanför en av alla juveleraraffärer
. vitlöksbröd o tzatziki, yammi!

   

. jag o mammi på en restaurang
. vi satt längst upp till höger med utsikt över en småbåtshamn, fint!
. vår market! :)

   
 
. piña colada!
. san fransisco fick sis
. såhär kul hade vi!

   

. Jag o Olly fular oss :)
. nattidags
. på en italiensk restaurang, gooood pizza.

   

. stranden =)
. kul prick vid en av restaurangerna
. lite av den lilla hamnen

   

. vi kunde inte låta bli
. dom va gooa
. nice shoes. big smile!

   

. efter en go giros va jag glad :D
. utanför vårt lilla krypin
. jag är såklart alltid oskyldig

   

. vi älskar stranden

   

. världens bästa mamma och syster

   

vi behövde den här veckan, tillsammans, Jag älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0