brunett!

så har man gått o fått mörkt hår också :) och typ för första gången på längeeee är jag faktiskt nöjd med både slingorna och klippningen :)

Satt o kollade på massa bilder av min hottie. shit vad jag saknar honom nu. fast vi bara varit ifrån varandra sen i torsdags!. Jag är så sjukt jävla kär. kan inte bli bättre än vad det är nu. är det möjligt att ha nykär känsla efter ett år?
trots att jag bott i en resväska typ senaste året har det ändå varit det bästa!! att få längta och att sakna. att varje fredag känna en sprudlande lyckokänsla i hela kroppen för att åka till Jönköping, eller ännu bättre när du kommit hem och jag väntat på det gula tåget eller tagit 400bussen till Torup. Ibland är den bra att ha. Men det har varit en jävla prövning. Att aldrig känns sig riktigt nöjd för man vet att snart åker vi ifrån varandra igen. man kan inte riktigt släppa den känslan på hela helgen när man vet att man ska hem på söndagen. Och att sen på söndagkväll ta bussen till Juneporten. Sätta mig på buss 862 mot Halmstad. Och att man alltid då var lite nere, och redan längtade till nästa fredag. Och jag minns en söndag när du var hemma hos mej och du satt o kollade fotboll där nere med pappa och jag satt uppe vi datan o kollade om det fanns tåg till jönköping på måndagmorgon så vi fick en natt till. Och du stannade. och shit va glad jag var!. sen att jag bokade fel biljett och det blev ganska dyrt att komma hem glömdes bort, för det var ändå en natt till tillsammans. Eller första gången jag var hos dig i Jönköping, när jag fick åka hem på måndagen istället för att när vi skulle gå till bussen på söndagkvällen regnade det för mycket och vi hade inget paraply. Eller när jag satt på Concilia dagen efter min födelsedag och saknade dej och höll på att dö av tristess. När du ringer och jag hör i bakgrunden "tåg mot värnamo". Jag har nog aldrig varit så glad. och alla på jobbet fick veta det också minsann. mitt leende den kvällen var det svårt att undgå. Och jag är stolt över att vi klarat allt det här. För det är lätt att det blir missförstånd på telefon, och det är inte alltid lätt att vara 16 mil ifrån varandra. att inte kunna åka till dig när man varit nere och ledsen, eller när man varit glad och dela alla vardagliga ting. Jag ångar inte en sekund att vi vågade satsa, fast ingen visste hur det skulle bli. Och ingen av oss trodde nog inte att det skulle hålla i början heller. men stark kärlek kan inga avstånd förstöra.
Det finns inget stopp för mina känslor. Jag älskar att vara hos dig utan att behöva tänka på att jag snart ska åka hem igen. Jag älskar att ha dig tätt intill mig hela tiden. Jag älskar att du alltid finns där, närsom. Jag älskar att känna din värme om nätterna, när du säger att du vill ha min kroppstemperatur för att jag fryser och du alltid är varm. Jag älskar att höra dig säga hur mycket du älskar mig. Jag älskar din pussar och underbara kramar. Jag älskar att du oavsett hur jag ser ut säger att jag är fin. Jag älskar till och med när du ska spruta vatten på mig i duschen. Jag älskar allt med dig. och jag vill att alla ska veta det. Jag skulle inte klara mig utan dig nu.
Har vi klarat detta året så klarar vi allt!



Kommentarer
Postat av: BARA DIN

ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET GUMMAN! MÅNGA FLER ÅR TILLSAMMAS! VI HAR ALLTID KUL;)

2007-09-17 @ 22:14:28
Postat av: Anonym

Så vackert skrivet =) Ta hand om varandra!

2007-09-17 @ 23:43:06
Postat av: petra

elin, när jag läser detta blir jag som är lite anti-kärlek sugen på att vara kär! Är så himla skoj att se dig såhär glad så du anar inte, jag har ALDRIG sett någon må så bra av en annan person, hälsa jonathan det!

2007-09-19 @ 07:22:45
URL: http://www.ppetraa.blogg.se
Postat av: Frida

Elin, självklart får du följa med till Afrika. Vill se ditt nya hår nu med!! Men se till att ha lite tid över för oss på måndag. :) Jag ringer dig på söndag så får vi planera lite. :) SAknar dig enormt! Du + Jag

2007-09-21 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0