Prosit.

Jag som inte har varit förkyld på länge blir naturligtvis det nu när jag ska jobba tre dagar i sträck, utomhus! och dåligt väder ska det också självklart bli! Yeah!
Så ska upp 05.45 imorgon. och ta bilen till Lina. Och får verkligen hoppas att jag inte fastnar i någon jävla bilkö. så mycket folk här nu. smått panik. men blir säkert skitkul o jobba, mkt folk o så. kanske till o me kan vinka till annika. haha.
Så nu sitter jag här med en snorig näsa och känner mej ensam. stackars mej.
ska sova snart. all sömn behövs väl. antar jag.

nej men får väl krypa ner nu. tjoho. ensam. fast min älskade nissepiss ligger o gör mej sällskap. katter är fan underskattade djur. hur kan man inte tycka om dom liksom. björn!?
Min nisse är alla fall bäst av alla.

natti på er.
Och har ni inte laddat ner Only You med Joshua Radin så gör det nu då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0