Roadtrip!

Imorgon åker jag o Frida uppåt landet till Göteborg o sen vidare till Jönköping :) kulkul! ska köpa mera pärlor också :) så jävla gött o ha bilen med :) digitalkameran är med också. haha!

Funderar på om jag ska behålla min nuvarande hårfärg fast göra nya slingor eller blir håret mörkt i höst, vad tycker ni? för jag har ingen aning!

Amalia- hade varit kul o se dig också snart!, känns som en evighet sen!
hade varit kul med en klassreunion med bara tjejer ;)

måste fixa lite nu inför intervjun imorgon. bläblä. vill jag ens ha jobbet?
saknar saknar min goseplutt!


Kommentarer
Postat av: petra

jaaa klassreuninon!!!!
Fast inte alla..:P haha
du får lägga upp lite mer bilder på bilddagboken hörru=)
Jag tycker du ska göra slingor, du passar bra i mörkt med. men du är gudomligt söt i ljusa slingor. allt för mig över and out

2007-09-05 @ 21:31:59
URL: http://www.ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0