Underbara du.



Nu har min underbara vän Sofie åkt till Oslo. Kört dit alldeles själv. riktigt duktigt gumman :)
Och Underbara Frida gick precis hem efter en mysdag!

Så nu sitter jag här, funderar på om jag ska gå ut o gå en runda. med musik i öronen. Jonatan blir väl glad då alla fall ;) haha. ska hem till mina kusiner o låna lite filmer som jag kan glo på imorgon. får se hur det blir.
Ska alla fall till Göteborg på onsdag, anställningsintervju. men inget shoppande. bäst o hålla i dom pengar man har när man är mellan två jobb! haha!
När jag får jobb ska jag investera i en bra digitalkamera också!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. men jag slutar aldrig bli besviken på er. tydligen. nu vet jag var ni står och hur ni vill ha det. så ni kommer inte höra från mej.

Saknar min älskling så jävla mycket. vill ha dig här nu. behöver dig här.
det bästa som finns. :)


saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Maal

Jag gör som Petra & erkänner att jag läser din blogg:) & då tänkte jag nämna att det vore kul att se dig snart:)

2007-09-03 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0