Utan er, ingenting

Jag är nog världens största klant. tillsammans med jonatan då.vi har haft värsta helvetesdagen. och utforskat hela jönköping sjukvård på en dag.det är svårt att hålla in med det där vad var det jag sa men det är klart att det är synd om min lilla älskling som har både penicillin och kortisontabletter, fick ta ekg, blodprov och lungröntgas. (jag visste det),när vi är typ tio meter från ingången till huskvarna vårdcentrum så frågar jag jonatan, du tog väl med dej plånboken. och han svarar faaan nej den glömde jag, så upp på cykeln fort som fan o så fick han cykla tillbaka o hämta den. o ändå glömde han pengarna. haha.typ massa andra klantsaker under dagen.
och sen kommer jag hem från informationen till jobbet på mässan och ska ta ett välförtjänt bad. så långt gick det bra. problemet kommer när jag, färdig och klar ska hämta mobilen som ligger på tvättmaskinen bredvid badkaret. PLOFS. så var jag en mobil fattigare. gudselov att jag har försäkring på den som täcker Allt!Så det blir kul och gå in på Telenor o Hej jag vill ha en ny mobil för min är fuktskadad eller ganska mycket dränkt, den råkade nämligen komma i badkaret.

Som tur är så har jag världens bästa bästa familj. Det är helt omöjligt att med ord beskriva deras betydelse. Även om våren varit ett helvete, så har vi klarat det. om än på olika håll.
Min mamma är min hjälte. Om jag hade vetat att jag blir som henne när jag blir "vuxen" så behöver jag inte vara orolig för någonting! beundrar henne enormt.

"jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0