grönt va det här!

Nu är jag riktigt sprallig i kroppen, vet inte vad det är våren gör med mig! men allt känns så mycket lättare just nu!
Körde iväg med bilen innan o hämtade Staffan, hade När vi gräver Guld i USA på högsta volym o sjöng till, min alldeles första egna singel va de! så den har man kunnat utantill i ungefär 14 år!!
funderar på om jag ska börja leta efter egen lägenhet. måste ta nästa steg. just nu kan jag absolut inte sova ensam hemma och har inte gjort det sen vi flyttade till stan. lite jobbigt nu när mamma o olivia är iväg ofta. Dock har ju jag mina helger där jag tar igen!

Tänkte försöka tippa idag på dom allsvenska matcherna, o jävlar va förbannad jag blir. ljungskile, hallo..... man ska alltid ta det man tänkte fööörst!!!! fan att man aldrig lär sig det!

jag älskar solen :) och Jonatan!
miss you

Kommentarer
Postat av: Lollo

SOMMAR! Vad brukade vi göra på sommarna sötis?
just de, Gangster flickorna drog igång :)
Miss you, tack för senast, hoppas du mår bätre nu!
Pusss

2008-04-21 @ 23:47:33
Postat av: petra

glöm inte bort mig på lördag sweety

2008-04-24 @ 12:02:56
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0