Jonatan.

Blir inget Thailand nu längre. känns för jävla tråkigt. men det är ju inte mitt fel så inte så mycket att göra åt.

pratade med Alex innan. om en månad är allt nästan som vanligt igen.
tänk när vi alla är samlade på samma plats o festar eller bara myser som vanligt.
då kommer jag må bättre än bäst.

annras har dom senaste veckorna varit jobbiga. känner av riktigt mycket hur mycket jag saknar allt och alla. saknar hur det var innan. men som sagt inte långt kvar!

idag har alla fall varit en bra dag. och eftersom jag sparat ihop en del pengar till thailand och jobbar när jag egentligen skulle ha obetald semester har jag unnat mig några tusen på kontot för bara kläder. o det började idag med en tröja o ett par nya jeans. välbehövligt!
Dagen har varit riktigt bra. jag mår bra igen nu. tack tack tack tack tack!!!

det är nog värre att vara besviken än arg. och dubbelt att vara både och.

Jonatan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0