karlskoga

Sitter hemma hos Sofie i Karlskoga!! en liten stad(?) med nästan 30.000 invånare!!
och tro det eller ej men jag har shoppat ett par pilotglasögon och sofie har köpt nästab likadana så nu är vi hetare än hetast!! synd bara att jag tappade min lins på golvet igår när jag skulle lägga den i linsvätskan så jag måste ha glasögon och kan inte använda mina solbrillor! sen har jag köpt en söt rosa bh. och en skinnjacka!! finfint!!

ikväll ska vi ut till stadshotellet och kolla på EMD. tjoohoo får se vad dessa snygga killar har att erbjuda!
så snart blir det lite förkalasa! och sen ut och se vad stadenhar att erbjuda.
får se hur man mår på bussen hem imorgon. sömn sömn.

puss o kramis ha en fortsatt bra dag o kväll :)
saknar dig

Kommentarer
Postat av: petra

EMD?! hälsa danny att jag är villig

2008-04-07 @ 10:05:33
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0