värme.

äntligen har man börjat känna värmen i luften! Idag fick jag till och med ta av mig jackan :) härligt härligt!!
Varit en lugn dag idag, haft mitt premiärbesök på Hemmakväll, köpt en dagbok så jag äntligen kan rensa mitt huvud lite. hehe! sen var vi och hälsade på min kusin och hennes barn. godingar!

det är verkligen helt underbart när det börjar bli grönt igen. känns som man väntat i evigheter. nu blir det bara ljusare. o vad jag längtar till sommaren! :)
och idag är det sjutton dagar kvar tills killarna kommer hem. sjutton dagar på fyra månader är ju ingenting. så det går nog fort :)

får bli tidigt i säng idag. lång dag imorgon, längsta på veckan. men snart är det helg igen :)

- Vet bara inte vad jag ska göra, eller hur jag ska bete mig.

hjärta.till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0