sommarnatt

Nu är vi hemkomna igen från fotbollen och arsenal vann :)
sen fastnade vi lite vid tennisen men dom förlorade ju :(

så nu laddar vi med rosé inför Winnerbäck!!! ska bli grymt kul! är riktigt laddad och så skönt att det är fint väder!
har dock lite problem med klädval. måste typ byta kläder efter om vi ska ut och det blir ju jobbigt. men äh.

idag, eller nästan precis vid den här tiden så var jag riktigt lyckligt lottad som klarade mej oskadd. Jag och Jonatan körde av vägen på deras grusväg och in i skogen mellan två träd. och att båda vi klarade oss utan skador kallas änglavakt. och underbarare släkt än Jonatans finns nog inte!!

på torsdag bär det av till TURKIET för mig och min babe. ska bli sååååå skönt och mysigt!
bara ta de lugnt, sola, bada och dricka drinkar :) mumsmums!

ja livet känns faktist riktigt bra nu.

det enda som räknas är vad som finns nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0