Turkiet :)

Vi kom hem från Turklandet igår efter en otroligt bra vecka!
idag blir det jönköping. och jonatan ska ta upp alla sina grejer igen :(
känns sådär.

så bara för det ska jag ta tripp ner på stan och hämta ut min bajsmobil som ska vara lagad och sen ska jag hitta något på mq för presentkortet jag fick av Tomas :) och som otroligt nog låg kvar i min plånbok som jag fått tillbaka efter att några idioter gjorde inbrott i bilen när jag o Jonatan va på liseberg. måste varit riktigt pundare för dom tog ingenting från varken min eller jonatan plånbok. puckon, men tack så mycket. fick ju även tillbaka min ääälskade väska som jag köpte i grekland. sen ska jag till h&m o hitta en tröja som jag vill ha där o sen ska jag g till hello o köpa mej en baguette med skagenröra!!!!!! mums!

Så nu tycker jag faktiskt att jag är värd något fint.
blä blä
solen skiner alla fall :) men inte några 45 grader ;)
bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0