dumma dumma

usch vad jag är trött på idag. inte mycket som gått rätt eller bra idag. limmade fast mej så två tröjor gick sönder, har inandats lim så jag haft ont i huvudet hela dagen. plus att jag slutade så sent så jag inte hann med jonatan hem.

kanske ska sätta mej o lipa så jag får uppmärksamhet, det verkar ju funka för vissa. fast så patetisk vill jag nog inte verka. jag kan ju faktiskt ta vara på mej själv =)

imorgon hoppas jag alla fall att jag får träffa alexandra, för det känns som det var ett tag sen. hon o robin fuskisarna åker ju till thailandet innan nyår. får ta vår perfekta nyårsafton nästa år!

o sen saknar jag frida så jag håller på o spricka. jag vill ha min bästa vän här. NU. men gumman, du kan väl ringa mej när du kommer hem för jag har en idé =)

julsånger hit och julsånger dit. jag skiter i den här julen. faktiskt.

tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man är liten. lalalala

FUCK YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0