familjemiddag

snart ska vi ha familjemiddag o äta schnitzel, pommes o bea! MUMS!! o själkvlart ska vi kolla SISTA avsnittet av färjan, sen e de boston tea party ikväll med o sen ska jag o min älskling mysa.

helgen var underbar men stressig. kändes mest som vi stressade runt överallt. hehe. har alla fall fått lite hjälp av matilda o camilla så nu är jonatans julklapp fixad :) sen var vi på torups julmarknad, synd att det var så regnigt men det va mysigt o gulligt. felix o matilda är mina änglar! sen åt vi middag hemma hos jonatans faster o drack massa glögg o vin sen åkte vi in till stan o åt en gång till hos mamma:) somnade tidigt o soffan båda dagarna, gott! sne på söndagen sov vi ut, drack glögg o gick på julskyltning o kollade på halmstads vackraste tärna, min syster! :) lucian rörde inte på munnen?
sen sprang vi till tåget o åkte upp till jönköping igen med robin o alleballe!

o baby, nej du får inte reda på vad det är ;)

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha så mycket skrattade vi i helgen. moaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0