juldagen!

Jahopp. sitter o degar i soffan. tänkte snart hoppa in i duschen o sen börja fixa mig inför kvällen! blir tjejmys o förkalasa hemma hos babben. där ska vi snacka hemlis gumman ;) du vet vad jag menar!! o sen blir det vidare in mot stan. o sen inatt kommer min baby o hämtar mej så jag får lite längre sovmorgon imorgon, för då är det ju bandy som gäller!! derby mot oskarström o jag ska hjälpa camilla med o sälja korv. haha! hoppas jag får en själv med ;) o sen ska jag ju självklart se på min baby när han är kungen på isen! :)

hade faktiskt en riktigt bra julafton! vaknade upp här memma bredvid min man. o sen åt vi brunch o delade ut julklappar hos mamma, sen gick vi upp till pappa o sa god jul. ska fira där imorgon. sen efter det så åkte vi hem till torup o kollade på kalle o drack glögg o sen åkte vi vidare till jonatans morbror långt ut i skogen! där var även hans mormor o morfar! :) fick en underbar tjock vit kofta av min älskling- är riktigt imponerad att han prickade in min smak så bra! hade en riktigt mysig kväll, kan väl inte bli annat för jonatans släkt är världens underbaraste! fick massa fina julklappar med! det bästa var ändå att vi gav J.s mormor o morfar christer sjögren skivan! hahaha! så trots allt så var min julafton mycket bra, o mycket tack vare min underbara pojkvän. älskar dig!

nu hörde jag att duschen blev ledig så nu får jag väl springa dit! o skynda på lite :)

o sen vill jag bara säga en sak till för sista gången
snälla  snälla du sluta ge upp dina patetiska "gulligheter" en gång för alla o ge dig av utomlands eller nåt för VI skiter i dig. tack!

ha en rooolig kväll :) FÖR DET SKA JAG HA
ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0