jullov?

känns skönt o inte jobba på ett tag. göttans
o såååå skönt att få vara i halmstad! mkt bättre än tråååkiga jönköping.

nu skulle killarna äta pizza men jag ska inte göra av med några pengar så de får bli kladdkaka istället. om jag orkar fortsätta på den. sitter o kollar på På Spåret nu. gulligt. haha

har egentligen hur mycket som helst jag bara hade velat skrika ur mej, är så många människor som jag är så jävla förbannad, arg och ledsen på. ibland skulle man faktiskt bara vilja försvinna.
jag vill hem och jag vill att alla mina Bästa vänner ska vara hemma.miss you

2009, längtar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Gumman... Fjanti! ;)

2008-12-21 @ 15:30:00
URL: http://fridajingblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0