söndagkväll

hejhopp allihopa.

sitter hemma hos min man nu o bloggar lite. dom sitter i källaren o kollar på film men kände att jag inte kunde sitta still o se på den uuuusla filmen så jag sprang upp o kollade lite på datorn istället. kan ju passa på o berätta lite om juldagen!

började hemma hos sabsen med massa tjejer PLUS Po och bobjohan ;) hade julklappsleken o fick gulligt salt o pepparkar av mia tror jag de va som kommer bli så fina i min o babys lägenhet framöver =) dock ligger det kvar hos sabbe med min kavaj o min pälshalsduk??? sabbe?? haha!
hade riktigt roligt o de blev väl kanske ett glas för mkt! fick sedan reda på att killarna var hemma hos kim som inte bor alls långt från sabbe så jag va ju bara tvungen o springa dit!!! minns att jag träffade alla o sen åkte jag o lovisa o mickan in till stan med robin o nugge o sen kom vi in på moon o tjatade så vi kom in billigare för vi hade inte mer pengar ute. sen går vi upp o ska lägga in våra grejer o garderoben o ser en gigantisk kö så jag går förbi kön ställer mej längst fram till han i garderoben o han ber mej ställa mej sist i kön men jag gav han en tjuga extra så löste de sej! hahaha!!
sen dansade vi runt där inne, träffade massa folk o sen minns jag inte så mkt mer. bara att louise går med mej nerför trappan o ut till jonatan som så snällt kört in till stan för att hämta mej. o sen mådde jag inte bra. helt sjukt egentligen hur det kan slå så fel. men men. nu ska jag ta de lilla lugna på nyår. försöka alla fall :) o kul hade jag alla fall! för det har jag läst i sms jag skrev till  jonatan!! haha tack baby, o tack lollo :) tur man har vänner som vet ens eget bästa även om man inte fattar det själv!

sen på annandagen så var det ju annandagsbandy o oskarström. mådde ju inte topp direkt men de va bara o pallra sej dit. jag o camilla hjälpte till o dela ut korv. även om jag mest stod still o försökte o röra mej så lite som möjligt! sen på kvällen va vi hos pappa o hade julafton. fick en superfin guldkedja som jag ska ha till mitt guldsmycke som jag fick av han i 20års present. igår tog jag bara det lugnt o nu lägger jag alla mina krafter inför nyår. är förkyld ont i halsen o huvet o halvfebrig så sket i o åka upp till jönköping för o jobba. så nu ska jag bara ta de så lugnt det går =) o mysa med min älskling.

host host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0