söndagsmys

ligger i sängen med datorn i knät o kollar på svenska hjältar! har varit hemma i kära halmstad över helgen! fredagen blev lugn hemma hos jonatan med idol o myspys. på lördagen stressade jag in till stan för att kolla på min söta syster när hon lussade på eurostop. fick låna pappas nya bil o de gick väl sådär- haha! fick motoratopp vid ett rödljus o de har inte hänt mej på jävligt länge, fick värsta skaket i benet för att det skulle hända igen. haha!
har inte kört bil på ett bra tag. blir så när jag bor här uppe o på helgerna när vi är hemma skulle jag bli smått misshandlad om jag satt vid ratten. det är jonatans plats nu. det är tydligen väldigt viktigt. han ska alltid alltid köra. men jag ska väl inte klaga för det e ganska gott o bara sitta bredvid o sjunga o underhålla. särskilt bra är det när jag ska dricka vin! haha. världens snällaste pojkvän.
fick även kämpa riktigt hårt för att få sitta fram när vi åkte hem med fidde i fredags. sen jag o jonatan körde in i skogen har jag blivit smått hypernervös så fort någon slirar o det är halt ute. så jag fick min plats där framme!! :D:D

luciandet var hur fint som helst! :) o hon sjöng solo o allt!! visste inte att hon kunde sjunga SÅ bra. haha! är så stolt :D
synd bara att jag inte fick den genen. haha! men jag e ändå bäst i singstar, förutom när jonatan leker pierce brosnan o vinner på SOS. haha
igårkväll var vi på bio med frida o daniel. va underbart o träffa henne igen!! sen tog jag o frida en runda till louise inflyttningsfest! kände dock att vi va lite för nyktra för dom lekarna. hehe. hade sjuklig mensvärk med. fyfan va jag hatar det! sen åkte vi tillbaka till våra män. o daniel söp ner mej. helvete vilken huvudvärk jag hade när jag vaknade. haha! Tur då att jonatan kör ;) sen idag har jag halvt frusit ihjäl o kollat på bandy o min baby gjorde mål. dom förlorade tyvärr men min baby va bäst! o de e ju viktigast :D
o nu ligger jag här o är sjukt trött. o nu hoppade min älskling in o meddelade att det va te o mackor på g! jatack! fick även se hans sjukt fina imitation av wille i bonde söker fru! HAHAHAHAHA! den vill ni inte missa!
nu är det fem dagar kvar på jobbet + julfest på onsdag! sen bär det av hemåt igen i 2½ vecka :) älsjar att vara hemma. man uppskattar dte mkt mer nu! sen är det bestämt nu att min bästa ska sova hos mej natten till julafton så det betyder att vi kommer fira julafton ihop! känns vuxet :) så nu är lite av klumpen i magen borta. tack baby

oj va mkt skit det blev
tedags!

Kommentarer
Postat av: olivia

du och jag sover ju alltid ihop natten till julafton :(

2008-12-14 @ 22:13:14
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag SAKNAR DIG ELIN!

2008-12-17 @ 13:00:14
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Tjenn :) Nice blogg. Kolla gärna in min med :D

2008-12-17 @ 13:03:24
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0