tröttis

ligger i sängen nu med min bebis(datorn) o tänkte försöka sova. fick på nobelmiddagen på tv. fyfan för att sitta där så många timmar o lyssna på nördar. hehe.
jonatan är där ute o skriker lite fram o tillbaka. han har tippat ni vet.

annars är de lugnt. gick bajs på jobbet idag. men men. såklart att allting ska krångla för bara mej.
imorgon ska jag beställa min balklänning :) o vad jag längtar!! kommer bli sjukt kul!
lycklig jag är som får uppleva det två gånger!

jag håller tummarna.

jag är så kär. jag älskar min man. vi älskar varandra. o vad jag längtar till i sommar! i helgen får jag träffa min matilda!! :) det är idolfinal o sen är de bandy på söndagen.
är det bara jag som tycker att kevin är en given vinnare? jag har gillat alice från början, hon är sjukt söt o duktig på alla vis, men hon är faktiskt inte ens på samma nivå som kevin. hon står ju still o stampar med ena benet medans kevin flyger runt o rör sej över hela scenen!

nu går folket från nobelmiddagen ut. nu ska dom äta korv på stan. vem är de förresten som gör kungafamiljens klänningar??

gonatt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0