Uppesittarkväll!

idag har varit en hektisk dag! började med att jag gick upp ganska tidigt o började fixa. sen fick jag vara snäll och ställa upp som chaufför åt min syster som skulle jobba o sen kom min man in o vi spenderade ett antal timmar på stan!!! guuud vad stressad man blir när det är så mycket folk i stan. kan inte fatta att jag inte hade fixat mer julklappar innan idag. hade nästan panik på pappas dumma julklappar ett tag men det ordnande sej riktigt bra! :)
o fast vi stressade runt så var det ändå mysigt! o man såg även ett par ansikten man inte sett på länge!
hittade även sööta julklappar till min lilla plutta. o en riktigt lyckad julklapp till jonatans mormor o morfar! den kommer bli klockren! :)

nu sitter vi o degar i soffan o funderar över vem av shirley, sanna eller sonja man stör sej mest på. måste nog ändå bli shirley. b l ä !!! sitter o spelar bingolotto. myspys.
imorgon är det julafton o det ska bli så mysigt! nu är allt fixar inslaget o allt sånt.hade vart kul med några rim men hjärnan är ju inte den skarpaste efter vin.

så mina kära vänner, ha en riktigt bra julafton! vi ses i dimman på juldagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0