kom heeeeeeeem.

Jahooopp nu försvann en till.
Kim åkte till lumpen i måndags. o ska bli militär. det låter cooolt. :)
Så det va härligt o få en riktigt rolig kväll i fredags. den bästa på länge.
fick ju till och med iväg ett samtal till aus. o de va härligt!
Två månader kvar, men ser man tillbaka så har den här månaden gått riktigt snabbt så få väl hoppas att det fortsätter så! och så får man ett sms, så känns det inte alls att det kommer från andra sidan jorden.

Synd att min mamma ska prata telefon så mycket så jag kan sitta o störa mig på någon jag inte ska lägga energi på. men det är helt och håller när det passar dig. det är egentligen patetiskt och jag skrattar åt att det är så uppenbart. men det är just sådana här saker som bevisar något för mig. Och som ger mig insikt på hur bra ni får mig att må och hur mycket ni betyder!

jag mår inte bra. om inte du mår bra.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stormar det och regnar hos dig också?

2008-01-31 @ 20:20:24
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0