min älskling!

som den här gången inte är Jonatan. det är min nya vita Sony Vaio. efter lite velande mellan Ibook och den här, så är jag nöjd med mitt val! perfekt skärm o minne o den är sjukt bra!
i helgen blir det jönköping! ska bli kul o sitta på tåget med min nya vän!

precis kollat på Grammisgalan! o min favorit Lasse spelade för första gången på en väldigt lång tid i tv. shit man får alltid samma känsla av att höra hans musik. o sen fick han tittarnas pris "årets låt" med Om du lämnade mig nu. helt rätt! det är lätt en av dom bästa låtarna han gjort! o där kunde sahara hotnights sitta o sura. blä på dom.
nu längtar man riktigt myycket till konserterna i sommar!!
då ska jag bannemej få träffa honom igen. o kanske inte upprepa min korkade kommentar. haha!

nu ska jag o min nissekatt gå o gosa ner oss i min säng =) upp o jobba imorgon! o det känns helt ok! 80% e riktigt gott o passar perfekt =)

glömt o ringa sofia o frida idag, förlåt! jag ringer imorgon

måste bara chocka alla med at jag mamma o olly va på abs/at idag. så sjukt jobbigt. var kanske inte det smartaste att gå på ett så hårt pass när man inte tränat på länge. höll på o dö på den där jävla spinningcykeln!

natti!
elin o baboo2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0