nytt år

jahopp, redan 4 januari.
sitter i jönköping nu o vräker chips. en ny smak som smakade mums.
eftersom det är galet kallt ut tänkte jag krypa ner under täcker tills jonatan kommer hem =)
imorgon åker pappsen till thailand. och det firades med middag på harrys igår. gott, som vanligt.
har även tränat två gånger.haha slått som fan på jonatans boxningssäck som dom har i källaren, fick till o med alldeles röda knogar. de e duktigt.
och sen spelar vi ju även nintento wii, som också är bra träning =)
igår spelade jag o jonatan tennis, skulle slå till bollen, o råkar istället slå sönder tomas taklampa. förlåt.
farligt spel. men de va ganska kul, vi skrattade mycket alla fall.
o ännu klantigare var jag idag och glömde min mobil i torup. kul. en helg utan den. är nog första gången sen jag fick min första mobil i typ sexan,sjuan. :(

oo nu tittar chipsen på mig, måste skynda!
skulle bara säga att det är tomt i halmstad nu
ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0