avundsjuka

jahopp nu sitter jag här i lägenheten o väntar på Fidde. om han kommer fram i snörusket? det har verkligen öst ner snö hela långa dagen. och det är så kallt, så sjukt kallt. och det stör mej ännu mer att det snöar o är så jävla kallt när jag vet att några gottiga personer sitter i värmen o dricker drinkar!!!! haha!

saken är den att jag saknar två människor så Jävla mycket. ursäkta språket men det låter lite starkare när man skriver så. den första är såklart Jonatan. men han kommer snart hem :) den andra är min bästaste Frida som jag inte träffat på jättelänge!! och det är ännu värre att veta att det dröjer ett tag innan vi ses också. saken är att frida är också på gran canaria ,med sin familj. så igår när jag skulle sova så skickade jag ett godnattsms till jonatan. sekunden efter så ringer han upp och säger, gissa vem jag är med nu? Friiiiiidaaaaaa! fick mej en pratstund med min bästa bästa vän o det var så skönt! och ikväll skulle Jessica o Frida med killarna ut o festa. o då blir jag så galet avundsjuk på Frida som är med Min pojkvän o på Jonatan som är med Min Frida. det kändes lite knäppt att dom två personerna som står mig närmast umgås hundra mil härifrån när jag sitter hemma i lägenheten. så guuud vad jag är avis på dom två nu :)

ikväll ska jag o fidde laga thaimat o negerbollar. (får man skriva så?) har haft en bra dag på jobbet och jag börjar bli grym nu alltså! haha!!

miss you baby
måste också bara säga att min syster utan tvekan är den bästa tärnan ever. lucia eller ej hon är ändå snyggaaaaast!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0