dålig dag.

ni vet ibland har man dagar som inte är som andra. och idag är en sån dag för mej. jag känner mej ungefär som vädret har varit idag. skit.
o egentligen finns det ingen större anledning till det. bara massa småsmåsmå.

imorgon är det jobb på  mässan igen. sista detta året. ska bli superkul! älskar mässor. o är lite extra kul att mitt nya jobb också ställer ut.

hade varit skönt o ligga hemma i soffan nu. tänk om det hade vart i gamla huset också. oh vad jag saknar det och oh vad jag saknar min katt.

så nu har jag alla fall gjort några personer glada. som jag vet hatar mej och som jag vet älskaar och läsa sånt här. som önskar att livet ska gå dåligt för mej. men det gör det inte annars. jag har världens bästa familj, pojkvän och galet underbara vänner och jag har precis fått nytt jobb. så allt är egentligen hur bra som helst. förutom denna dagen. så passa på o gotta er idag, för imorgon är jag som vanligt igen o då ska jag skriva om min underbara helg! 
idag är det bara så att jag känner för att gosa ner mej i sängen hela kvällen.



saknar Er

Kommentarer
Postat av: alexandra

Gumman, du har det jätte bra. Inget kan bli bättre, du har allt, precis som du säger. En underbar pojkvän, underbara vänner och en helt underbar familj och ett nytt jobb. Du ska vara stolt, för jag är stolt över att få vara din vän. Du är en underbar person Elin, kom ihåg det. Love you!

2008-11-10 @ 19:00:00
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Lina

Alla får ha sådana dagar, vissa fler än andra och jag kan ju säga att jag har en pissvecka, men man kommer över det och vidare i livet! Kämpa på gumman!!!

2008-11-11 @ 15:08:12
Postat av: Alex

Me like you and me miss you. Imorgon är det en ny dag gumman =) Massa kramar från Oslo

2008-11-12 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0