härlig helg so far!

Är hemkommen från jonatan o abborrhult nu. hade en riktigt mysig förmiddag. vaknade ganska tidigt o kollade ut genom fönstret. så låg det frost överallt o solen lyste, så fint! så efter frukost o allt så tog vi en runda runt sjön, jag jonatan hans mamma o småsyskon. mysigt! hann även hälsa på min älskling som bor hos min moster. o vad jag saknar min gosgos!
igårkväll var jag först o hjälpte till lite på matildas halloweenparty! tänk när man var yngre o hade roliga temafester o klädde ut sig o lekte lekar! hehe. sen kom min man o hämtade mej för dom skulle spela fotboll i hallen. tråkigt. men som tur var så var dom inte långvariga. o sen åkte vi till pizzerian som förövrigt måste vara en av landets sämsta. haha! o sen gick vi till gästis, typ som en liten pub i torup där dom hade halloweenkväll o tog ett glas vin o öl. mycket folk o sånt men vi åkte hem i tid, är ju en dag idag också! o ikväll blir det partaaaj hemma hos mej! ska bli trevligt att se alla, var ett tag sen jag va ute o festade i halmstad! så nu kanske man inte får se spyor överallt. haha o är dte inte konstigt med en toa för både killar o tjejer. jag tycker alla fall det är äckligt. haha
menmen sen imorgon blir det jönköping igen o på måndag är en viktig dag!!! :):)

nu sitter jag bara o äcklar mej över huset vi bor i. vi har världens finaste lägenhet, verkligen hur underbar som helst o helt nyrenoverad. MEN huset den ligger i säger jag bara fyfan. här går pundarna ut o in. men inte konstigt när det bor en i trappuppgången heller. och det är inte vem som helst heller. många vet säkert vem "alkisen och pundaren" är också, bara att ni inte vet om det!
nehepp, kanske man skulle röra ihop en kladdkakesmet eller nåt så man får lite socker i sig.
ha en bra kväll med er, skåål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0